![](http://hoopadshop.sellfile.ir/prod-images/375329.jpg)
The effectsofservicebranddimensionsonbrandloyalty تاثیر ابعاد نام تجاری خدمات در وفاداری به نام تجاری چکیده مقاله حاضر از یک نسخه اصلاح شده مدل حکم خدمات تجاری (SBV) استفاده می کند. هدف این مقاله گنجاندن وفاداری به نام تجاری خدمات به عنوان یک معیار وابسته نهایی در خروجی ارزیابی مشتریان از ابعاد نام های تجاری مختلف و ارتباطات، و همچنین بررسی امکان تعمیم مدل اصلاح شده ی SBV به دو بخش متفاوت خدمات و تنظیمات فرهنگی می باشد. دو مطالعه با استفاده از نظرسنجی بر خط در دانمارک و نروژ در ...