تحقیق یاب

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

تحقیق یاب

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

پاورپوینت تعیین قیمت محصول 15 اسلاید

تمام عناصر آمیخته بازاریابی باید برای حمایت از استراتژی کلی هماهنگ شوند و این امر شامل قیمت نیز می شود            1- قیمت و محصول 2- قیمت و ترفیع 3- قیمت و توزیع       1- در حالت رقابت کامل  2- در حالت رقابت انحصاری  3- در حالت رقابت انحصاری چند جانبه 4- در حالت انحصار کامل        قیمت بالا = تقاضا پائین و باالعکس    1- کنش پذیری   2- عرضه محصولات و قیمتها رقبا       ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.