تحقیق یاب

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

تحقیق یاب

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

عناصر ارتباطی کلیدی در بازاریابی داخلی

 بیشتر عناصر بکار رفته در اجرای بازاریابی داخلی از دیر باز بخشی از عملکرد مدیریت بر منابع انسانی بوده است. شواهد مبین آن است که سازمان ها به خصوص در بخش خدمات به منظور کسب رضایت کارکنان و مشتری از فعالیت های منابع انسانی به شیوه ای بازار گرا استفاده می کنند. بازاریابی داخلی بایستی در بر گیرنده تمامی تدابیر و خط مشی های مدیریت منابع انسانی باشد. ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.