
دانلود پاور پوینت پروژه رشته مدیریت فنون تجزیه و تحلیل سیستمها با فرمت ppt و قابل ویرایش تعداد اسلاید 116 دانلود پاور پوینت آماده تعریف جدول تقسیم کار تعریف : جدول تقسیم کار جدولی است که نشان می دهد کارکنان سازمان در یک مدت معین, چه کارهایی را انجام می دهند و چه مقدار وقت صرف انجام دادن این کارها می کنند . مراحل تهیه و تنظیم جدول تقسیم کار انتخاب واحد بررسی تهیه لیست وظایف کارکنان تهیه لیست فعالیت های واحد تهیه جدول تقسیم کار برای وضع موجود تجزیه و تحلیل جدول تقسیم کار در ...