
تاثیر آگاهی مشتری از نام تولید کننده بر وفاداری به برند ملی شیرین ربیعی ازبرمی* دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، گرایش بازاریابی، مؤسسه آموزش عالی کوشیار رشت، ایران حسین جعفری دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت کارآفرینی، گرایش سازمانی، دانشگاه علامه طباطبایی، ایران محمد طالقانی دکتری مدیریت صنعتی، گرایش تولید، دانشیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، ایران چکیده: وفاداری مشتری از جمله مولفه هایی است که بازاریابی رابطه مند به ویژه در بازار پوشاک امروزه به آن تاکید قابل توجه ای می نماید.یکی از&nbs ...