تحقیق یاب

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

تحقیق یاب

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

ابزاری برای عارضه یابی و ارزیابی واحد بازاریابی و فروش شرکتها در ابعاد و سطوح بلوغ مختلف- 56 صفحه انگلیسی پی دی اف شده

گزارش معتبر  Process Survey Tool for Marketing & Salesر   Element 1 Marketing Strategy Element 2 Marketing Planning Element 3 Market Intelligence Element 4 People Capability & Marketing Leadership Element 5 Brand Positioning Implementation Element 6 Product Portfolio Management Element 7 Communications Element 8 Pricing Element 9 Distribution / Sales Channel Strategy Element 10 Market Introduction Element 11 Account Management Element 12 Sales Execution   ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.