فایل بصورت ورد (قابل ویرایش) و در 207 صفحه می باشد . مقدمه امروزهکشورهای جهان در زمینه صنعتی ، تولیدی و بازرگانی چنان به همدیگر پیوند یافته واثر پذیر شده اند ، که هیچ کشوری نمی تواند برون از چارچوبه شیوه های پیشرفتهمدیریت ، که جنبه استراتژیک یافته در درپهنه بازارهای جهانی کالاهای تولیدی خود را با سودبری به فروش رسانده و با تولیدکنندگان دیگر کشورها بویژه پیشرفته که از تکنولوژی ، کار آوری ، مدیریت و راهبردهای برتر برخوردار ند. بهرقابت پرداخته و در این رقابتگری ، کمابیش ...