چکیده رقابت در دنیای امروز، به گونه ای است که سازمان ها " کیفیت" را به عنوان شرط لازم کالاها و خدمات خود می دانند. به وطریکه سازمانهایی که تولیدات آنها، دارای کیفیت مطلوبی نباشد، نمی توانند به حیات خود در بازار رقابتی، ادامه دهند. در این پروژه سعی بر آن داشته ایم تا با بکارگیری اصول کنترل کیفیت آماری و ابزارهای مهم آن گامی هر چند کوچک در راستای تحقق اهداف کیفی شرکت برداریم. ما در این جا ابتدا نمونه گیری به عمل آورده و از طریق ابزارهای کنترل، کیفیت جامعه اماری را سنجیده ایم. فرمت پروژه: ...