تحقیق یاب

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

تحقیق یاب

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

مقاله ارزیابی تمایلات ترجیحات مشتریان در فرایند تصمیم گیری خرید کالاهای خارجی

مقدمه جهانی شدن بازارها به طور پیوسته بازاریابان را با فرصتها و چالش های زیادی مواجه می سازد و مدیرانی که مسئولیت موفقیت در بازارهای بین المللی را دارند همواره با این موضوع اساسی مواجه اند که چگونه، چرا و بر چه اساسی باید منابع بازاریابی خود را اختصاص دهند. از آنجا که مشتریان هدف در سراسر بازارها، به کالاها و فعالیت های بازاریابی رقبای خارجی عادت کرد هاند، علاقه روزافزونی برای فهم عوامل وابسته به ارزیابی ها و ترجیحات مشتریان نسبت به ویژگی های مرتبط با کالاهای خارجی، وجود دارد. .(Wood & et a ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.