
مقاله بررسی تاثیر تاخیرهای پروازی به تفکیک علل بر رضایتمندی مسافرین به همراه پاورقی و جداول متعدد و نمودارهای آماری فهرست مطالب چکیده: روش تحقیق: مقدمه: تاخیر پروازی: فضای رقابت: رضایت مسافر به عنوان یک مشتری: مدیریت ارتباط با مشتریان: اندازه گیری رضایت مشتری: گام های فرآیند شناخت و اندازه گیری رضایت مشتریان: تقابل رضایت مسافر در مقابل تاخیر پروازی: جبران خسارت مسافر: همراه دانستن مسافر، راه حل کارآمد: رضایت کارکنان، کاهش تاخیرهای پروازی، رضایت مسافرین: نگاهی به داده ها ...