هدف و دامنه کاربرد : ارائه رویه ای جهت تشریح نحوه اصلاح بازنگری و تعیین مسئولیتهای طرح تجاری بلند مدت و کوتاه مدت مدیریت ارشد , مدیران اجرائی و بخصوص مدیر فرش و واحد فروش سازمان می باشد . همه مدیران اجرائی در به روز کردن اطلاعات و ارائه پیشنهادات در رابطه با طرح تجاری سهیم هستند . مدیران اجرائی و مخصوصا مدیریت بازرگانی شرکت مسئولیت جستجوی اطلاعات در مورد فروش ، رقابت ، نیازها و توقعات مشتری و ارتقاء و تعالی سازمان را به عهده دارند . این اطلاعات در فرم اهداف و برنامه های مدیران اجرائی به ش ...