چکیده نمایشگاه های بین المللی بعنوان یکی از مجاری و کانال های معرفی کالاهای تولید شده و انتقال تکنولوژی در دنیا از اهمیت خاصی برخوردار هستند توجه به موفقیت نمایشگاه ها علی الخصوص نمایشگاه های تخصصی بین المللی که حدود 95 درصد کل نمایشگاه ها را در بر می گیرد، می تواند نقش بسیار موثری را در فرآیند توسعه صادرات غیرنفتی داشته باشد . از آنجا که هدف اصلی از انجام این تحقیق، بررسی عوامل موثر بر موفقیت نمایشگاه های تخصصی بین المللی صادراتی می باشد، ابتدا با توجه به اهداف برگزاری نمایشگاه های بین ...