امروزه با توسعه شبکه حمل و نقل، بخش اعظمی از درامد کشورها صرف تعمیر و نگهداری راه ها می شود. درکشور ما به دلیل داشتن منابع نفتی فراوان، اکثر روسازی ها از نوع آسفالتی می باشد. روسازی های آسفالتی علاوه بر اجرای آسان آن، معایبی از قبیل تغییر خواص آن با دما و تغییر شکل های دائمی در سطح روسازی دارد. در مقابل روسازی های بتنی هزینه های تعمیر و نگهداری کمتری در مقایسه با روساز ی های آسفالتی داشته و عمر مفید استفاده از آن به مراتب بیشتر است. علاوه بر این مزایا خواص آن در مقابل دما نیز تغییر نمی کند. با ت ...