
چکیده: سازمانهای خدماتی مشتری محور مانند شرکتهای هواپیمایی تلاش مینمایند که کلیه فرآیندها، استراتژیها و اهداف کلان سازمان را منطبق با خواستهها و الزامات مشتریان قرار دهند. وجود همبستگی میان کیفیت خدمات و موفقیت سازمان ایجاب میکند به کیفیت خدمات به عنوان یک ابزار رقابتی برای متمایز ساختن سازمان از دیگر رقبا نگریسته شود. در این فضای رقابتی شرکت هما تلاش میکند با اجرای طرحهایی از قبیل باشگاه اسکای کیفت بر رضایت و وفاداری مشتریان خود بیافزاید. این تحقیق درصدد آنست تا با بررسی میزان رضایت و اهمیت خد ...