
فهرست مقدمه تغییر قدرت صنعت قدرت معامله خریداران تهدید داوطلبان ورود جدید تهدید جانشینی قدرت معامله خریداران معامله قدرت عرضه کنندگان مسابقه رقابتی مابین دستاندرکاران موجود افزایش قدرت مشتریان تجزیه تحلیل سیستم ارزش تدارکات درونی اقدام عملی تدارکات بیرونی بازاریابی و فروش سرویس (یا خدمات بهد از فروش) تدارکات توسعه تکنولوژی مدیریت منابع انسانی زیربنای شرکت مدل ۳D واسطه زدائی / واسطه گری مجدد واسطه زدائی نظریه هزینه معامله واسطه زدائی عدم اجماع/ اجماع مجر اج ...