تحقیق یاب

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

تحقیق یاب

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

اراﺋﻪ ﻣﺪﻟﻲ ﺟﻬﺖ ﻛﺴﺐ وﻓﺎداری ﻣﺸﺘﺮی ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ داﻧﺶ ﻣﺸﺘﺮی در ﺻﻨﻌﺖ ﺑﺎﻧﻜﺪاری ﻛﺸﻮر

ﭼﻜﻴﺪه: ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ اﻫﻤﻴﺖ دﻧﻴﺎی ﻣﺸﺘﺮی در  در رﻗﺎﺑﺘﻲ اﻣﺮوز، ﺑﻪ وﻳﮋه  ﺻﻨﻌﺖ   ﺑﺎﻧﻜﺪاری و ﺑﺎ ﺑـﻪ ﻋﻨﺎﻳﺖ ﺑﻪ اﻳﻦ ﻛﻪ ﻃﺒﻖ ﺗﺤﻘﻴﻘﺎت ﺑﻪ ﻋﻤﻞ آﻣﺪه ﻫﺰﻳﻨﻪ ﺟﺬب ﻣﺸﺘﺮی ﺟﺪﻳـﺪ ﺑـﻪ ﻣﺮاﺗـﺐ ﺑـﻴﺶ از     ﻫﺰﻳﻨﻪ ﻻزم ﺑﺮای ﺣﻔﻆ وﻓﺎداری ﻣﺸﺘﺮی اﺳﺖ، ﺑﺮرﺳﻲ روش وﻓﺎداری ﻫﺎی ﻛﺴﺐ و ﺣﻔﻆ   ﻣﺸﺘﺮی در ﻛﺴﺐ و ﻛﺎرﻫﺎی ﮔﻮﻧﺎﮔﻮن از اوﻟﻮﻳﺖ ﺑﺎﻻ ﺑﺮﺧﻮردار اﺳﺖ .د  ر اﻳﻦ ﭘﮋوﻫﺶ ﺗﻼش ﺷﺪه اﺳﺖ ﺗـﺎ از ﻃﺮﻳﻖ اراﺋﻪ ﻣﺪﻟﻲ ﻧﻘﺶ داﻧﺶ ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن ﺑﺎﻧﻚ  ﻫﺎی ﺧﺼﻮﺻﻲ در وﻓﺎداری آﻧﻬﺎ ﻧﺸﺎن داده ﺷـﻮد. ﺗﻮﺟﻪ ﺑﺎﻧﻚ ﻣﺆﻟﻔﻪ ﻫﺎی ﺧﺼﻮﺻﻲ ﺑﻪ  ﺷﺎﺧﺺ ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.