تحقیق یاب

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

تحقیق یاب

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

پاورپوینت: ارایه مدلی برای ارزیابی رضایت مشتریان با استفاده از شاخصهای نوآوری در بانکداری الکترونیک - مطالعه موردی: بانک سامان

                پاورپوینت: ارایه مدلی برای ارزیابی رضایت مشتریان با استفاده از شاخصهای نوآوری در بانکداری الکترونیک - مطالعه موردی: بانک سامان - 25 اسلاید     رضایت مشتریان به این معنی است که آنان از نحوه برخورد و ارائه خدمات سازمان راضی می باشند و سازمان در جذب و حفظ ایشان موفق عمل نموده است کاتلر رضایت مندی مشتری را به عنوان درجه ای که عملکرد واقعی یک شرکت انتظارات مشتری را برآورده کند، تعریف می کند . به نظر وی اگر عملکرد شرکت انتظارات مشتری ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.