تحقیق یاب

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

تحقیق یاب

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

دانلود انشا اگر من جای مسئولین مدرسه بودم برای نماز خوان کردن بچه ها این کارها را می کردم...

اگر من جای مسئولین مدرسه بودم برای نماز خوان کردن بچه ها این کار ها را می کردم.. اگر من جای مسئولین مدرسه بودم برای مانوس نمودن بچه ها با این فریضه ی الهی و ترغیب آنان به نماز شرایط و امکانات مناسبی را در مدرسه فرهم می آوردم . چرا که مدرسه به عنوان مرکز فراگیری مراسم دینی ومذهبی می تواند به عنوان بزرگترین چاره انحرافات درون مدرسه ای برای کنترل و درمان نابسامانی های دانش آموزان باشد . تحقیقات و بررسی های انجام شده نشان می دهد مدارسی که اقامه نماز را جدی گرفته اند اضطزاب و ناهنجاری ها ، ضد ارزش ه ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.