توضیحات : تکلیف همواره به عنوان یکی از عوامل مهم در تحقق یادگیری مطرح بوده و در هر دوره متناسب با برداشتی که از یادگیری وجود داشته، شکل و نوع تکلیف نیز متفاوت بوده است. شاید در گذشته اگر دانش آموزی صرفاً موفق به محفوظاتی در ذهن خویش می شد، تصور می رفت که یادگیری در او تحقق یافته است. اما امروزه، با تعریفی که از یادگیری می شود توقع اهدافی فراتر از آن وجود دارد. فهرست مطالب : فصل اول مقدمهبیان مسئلهضرورت و اهمیت پژوهشمتغیرهای پژوهشتعریف عملیاتی متغیرهافرضیه های تحقیقفصل دوم ...