![](http://shidoon.sellfile.ir/prod-images/485358.jpg)
•ظرفیت اورژانس •وضعیت تجهیزات موجود در بیمارستان •آگاهی و مهارتهای پرسنل در هنگام بروز بحران •نحوه ارتباطات در بیمارستان •نحوه اطلاع رسانی •واکنشهای روحی و روانی کارکنان و مراجعین •نحوه فرماندهی و مدیریت بر فرایندهای ارائه خدمات در هنگام بروز حوادث غیر مترقبه •نوع و نحوه طبقه بندی بیماران •میزان ازدحام مراجعین همانطوریکه ملاحظه می گردد بیشتر عوامل مؤثر در کیفیت و میزان ارائه خدمات در هنگام بروز حوادث غیر مترقبه مواردی هست ...