بررسی تأثیر استقرار سیستم مدیریت کیفیت جامع بر رضایت مشتریان در بخش خدمات (جهاد کشاورزی گناباد)چکیده موضوع تحقیق بررسی تأثیر استقرار سیستم مدیریت کیفیت جامع بر رضایت مشتریان در بخش خدمات می باشد. این تحقیق شامل یک فرضیه اصلی و 9 فرضیه فرعی است. فرضیه های تحقیق بدین شرح می باشد : فرضیه اصلی: بین وجود سیستم مدیریت کیفیت جامع و رضایت مشتریان در بخش خدمات رابطه معناداری وجود دارد. فرضیه های فرعی: 1. بین اعتماد محوری در ارائه خدمات و رضایت مشتری رابطه معناداری وجود دارد. 2. بین سرعت د ...