بررسی رابطة ویژگی¬های رفتاری و سبک¬های ارتباطی کارآفرینان در صنایع غذایی استان قمبیان مسألهدر جهانی زیست می¬کنیم که از سویی به عصر ارتباطات شهرت دارد و از سوی دیگر صحبت از جنگ یا گفتگوی میان تمدن¬ها می-شود. این واقعیت رابطه¬ای ضروری بین فرهنگ و ارتباطات ایجاد می¬کند. در این بین کارآفرینی در قالب یک حرفه و هنر ارتباطی، می¬تواند به حلقة اتصال فرهنگ و ارتباطات در فرآیند توسعه تبدیل شود. چرا که امروزه اکثر کشورهای توسعه یافته در حال انتقال از حالت بوروکراتیک ...