تحقیق یاب

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

تحقیق یاب

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

تاثیر آگاهی مشتری از نام تولیدکننده بر نگرش نسبت به برند های ملی

  تاثیر آگاهی مشتری از نام تولیدکننده بر نگرش نسبت به برند های ملی   شیرین ربیعی ازبرمی، حسین جعفری ، محمد طالقانی دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی / گرایش بازاریابی، مؤسسه آموزش عالی کوشیار رشت، ایران دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت کارآفرینی / گرایش سازمانی ، دانشگاه علامه طباطبایی، ایران دکتری مدیریت صنعتی / گرایش تولید، دانشیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، ایران     خلاصه در فضای رقابتی عصر جدید، نام­های تجاری، که نشان­دهنده ه ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.