تحقیق یاب

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

تحقیق یاب

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

مقاله نظریه ها و مفاهیم ارتباطات اجتماعی

فایل : word قابل ویرایش تعداد صفحه :67   عنوان   بخش اول –   * برخی مفاهیم و نظریه های ناظر بر تأثیر پیام های ارتباطی بر مخاطبان   - روند تاریخی – تحقیقی   1- نظریه تزریقی   2- نظریه استحکام یا تأثیر محدود   3- نظریه استفاده و رضامندی (نیازجویی)   4- نظریه برجسته سازی   5- نظریه وابستگی مخاطبان   6- نظریه شکاف آگاهی   7- نظریه کاشت   بخش دوم –   * شخصیت سازی و چهره پردازی در وسائل ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.