تحقیق یاب

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

تحقیق یاب

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

تاثیرات نشان تجاری(برند) بر رفتار مصرف کننده

دنیای کسب و کار امروز هیچ فعالیتی را بدون همراهی نشان تجاری متصور نیست. نشان تجاری به عنوان شناسه کالا و خدمات اکنون به عنوان الگویی برای بخش بندی بازار مصرف کنندگان و رفتار آنان شناخته می شود.این اثر بخشی تا مرز فرهنگ سازی در ملل مختلف پیشروی کرده است تا جایی که استفاده از یک برند مشخص نه تنها یک فرد را از سایر افراد جامعه بلکه یک ملت را از سایر ملل دیگر متمایز می سازد.این اعجاز نام تجاری است که دانش بازاریابی را محسور خود ساخته است و عرصه کسب و کار بین المللی را به یک میدان جنگ همیشگی تبدیل کر ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.