تحقیق یاب

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

تحقیق یاب

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

دانلود مقاله راهنمایی برای مبتدیان در جهت آغاز تجارتی با در آمد در اینترنت

خوب ، چرا این نوشتار منتشر شد ؟ سوال بسیار عادلانه ای است . جواب به کوتاه ترین شکل ممکن اینست که… در سال 1996 ، نویسنده ی این نوشتار ( من برای اینکه شما را متقاعد کنم که این نوشتار با هدف تبلیغاتی نوشته نشده است گمنام خواهم ماند) شانس من را در یک تجارت اینترنتی آزمایش کرد . آنچه من به آن رسیدم کمی آزار دهنده و هم زمان ، هیجان انگیز بود. دنیای اینترنت ظاهرا تا خرخره از آدم های حقه باز و اهل دوز و کلک پر بود ، تعداد ایمیل های بی ارزش  که من دریافت می کردم روز به روز زیاد می شدند&nbs ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.