مشتری گرایی و عملکرد فروشندگان از جمله عوامل مهمی هستند که عملکرد و بقای سازمان را در بازار تحت تاثیر قرار می دهند. از طرف دیگر مهارت های فروشندگان در شناسایی و تامین نیازها و خواسته های مشتریان بر عملکرد آنها تاثیر بسزایی دارد. با توجه به تماس وسیع مصرف کننده و فروشنده در صنایع خدماتی مانند صنعت بیمه و همچنین تاثیر گذاری بالای رفتار فروشنده بر تصمیم خریدار، این پژوهش با هدف، بررسی رابطه فروش گرایی و مشتری گرایی بر عملکرد نیروی فروش با تاکید بر نقش تعدیل گری مهارتهای فروش در نمایندگی های ب ...