
لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)تعداد صفحه: 7فهرست مطالب: چکیده مقدمه مدیریت نام تجاری بیانیه ماموریت تدوین راهبرد نام تجاری ابعاد نام تجاری ماتریس استراتژی های نام تجاری نتیجه گیری منابع چکیده در این مقاله به منظور ارائه راهکار برای موفقیت مدیران بازاریابی در دستیابی به اهداف نام تجاری(Brand) و همچنین اثربخشی تلاشهایی (از قبیل موضعیابی، تبلیغات و ...) که در جهت ارتقای ارزش برند. (نام تجاری) صورت میگیرد، مفهوم مدیریت نام تج ...