تحقیق یاب

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

تحقیق یاب

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

دانلود پاورپوینت اصول بازاریابی و مدیریت بازار

              فهرست مطالب 1- مفهوم بازار گرایی و مشتری مداری 2- جایگاه مارکتینگ در سازمان 3- مراحل اساسی سیستم مارکتینگ 4- نیازها ،خواسته ها ،تقاضا وعوامل تأثیرگزار در انتخاب و خرید (فیلترها) 5- عوامل مؤثر درتصمیم گیری مشتری برای خرید (الف-عوامل ذهنی ب-سازمانی ج-فیلترهای محیطی ) 6- شش بعد رقابتی سازمان (از دیدگاه بازار ومشتری ) 7- آمیخته بازار یابی (متغیرهای قابل کنترل سازمان و مدیریت ) 8- در ارتباط با شاخصهای برتر اندازه گیری سهم بازار (1. سهم ذهنی ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.