فهرست مطالب 1- مفهوم بازار گرایی و مشتری مداری 2- جایگاه مارکتینگ در سازمان 3- مراحل اساسی سیستم مارکتینگ 4- نیازها ،خواسته ها ،تقاضا وعوامل تأثیرگزار در انتخاب و خرید (فیلترها) 5- عوامل مؤثر درتصمیم گیری مشتری برای خرید (الف-عوامل ذهنی ب-سازمانی ج-فیلترهای محیطی ) 6- شش بعد رقابتی سازمان (از دیدگاه بازار ومشتری ) 7- آمیخته بازار یابی (متغیرهای قابل کنترل سازمان و مدیریت ) 8- در ارتباط با شاخصهای برتر اندازه گیری سهم بازار (1. سهم ذهنی ...