تحقیق یاب

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

تحقیق یاب

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

اقدام پژوهی آموزگاران ابتدایی چگونه توانستم اختلال دیکته رسول را درمان کنم؟

این محصول در قالب ورد و قابل ویرایش در 20 صفحه می باشد.   مقدمه      از روز اولی که شدم معلم تمام تلاشم این بود که هر چه توی کتاب های درسی است بریزم توی مغز بچه ها. اگر موفق می شدم پیروز بودم  اگر نه، حرص می خوردم ،عصبی می شدم ، گاهی تنبیه و گاهی جریمه و...خلاصه باید به هر طریق ممکن مفاهیم را از کتاب به بچه ها انتقال می دادم. به یاد می آورم کودکی که الف را از پایین به بالا می نوشت و بابا را وارونه یا بچه ای که جدول ضرب حفظش نمی شد یا شاگردی که املایش خراب بود و مت ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.