فرمت فایل : word(قابل ویرایش)تعداد صفحات31 لزوم اندازه گیری هوش هیجانی و دلالت های ارتقاء تحصیلی خود به خود ضرورت های دیگری برای استفاده از فنون ارزشیابی توصیفی در برنامه ریزی درسی( این مقاله از وبلاگی تحت عنوان ارزشیابی توصیفی، نوشته آقای محمد حسن مقنیزاده اخذ شده. Pars EI)در این یادداشت بلند! با استفاده از دو مقاله به بررسی دلالت های استفاده از فنون ارزشیابی توصیفی در نظام برنامه ریزی درسی با توجه به نظام موجود ارزشیابی تحصیلی و مقررات موجود ارتقاء تحصیلی در آموزش و پرورش کشور می ...