
لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)تعداد صفحه: 84فهرست مطالب: پیشینه مدیریت کیفیت تاریخچه سیستمهای کیفیت در ایران مدیریت کیفیت چیست؟ سیر تحول مفاهیم کیفیت آشنایی با مفاهیم کلیدی در فرهنگ T.Q.M: مشتری در فرهنگ T.Q.M کنترل در فرهنگ T.Q. کیفیت در فرهنگ T.Q.M مدیریت در فرهنگ T.Q.M هدف اساسی مدیریت کیفیت فراگیر سطوح قابل قبول کیفیت هزینه کیفیت شاخصهای رقابتی اصول حاکم بر سیستمهای مدیریت کیفیت جمعبند ...