تحقیق یاب

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

تحقیق یاب

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

واسط کاربری و ژنتیک در پیاده سازی یادگیری عمیق در شطرنج

کلاس واسط.. 5 اولین متد سازنده 7 متد کپی کننده 8 دومین متد سازنده 9 اولین سمافور کمکی.. 10 دومین سمافور کمکی.. 10 متد یادگیری سطحی.. 11 1. فرآیند آغازدهی متغییرهای قبلی.. 12 2. شرایط تفکر. 12 متد بازآرایی.. 19 1. هسته اصلی متد بازآرایی.. 21 2. مهره های باقی مانده 27 متد لیست اندیس های شش گانه. 28 متد آروین یادگیری عمیق. 29 1. شرایط مرزی یادگیری عمیق. 30 مکانیزم جریمه و پاداش در متد آروین.. 31 متد آروین سطحی.. 83 بازی ژنتیک... 96 متد محاسبه درخت تفکر در یاگیری عمیق. 98 متد آورین یا ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.