این محصول در قالب پاورپوینت و قابل ویرایش در 29 اسلاید می باشد. اسلاید 3 تعریف تحقیقات بازار یابی « فرایند نظامند و هدفدار مشخص کردن ، جمع آوری ،تجزیه و تحلیل و انتشار اطلاعات که به منظور یاری رساندن به مدیریت در تصمیم گیری های مرتبط با تشخیص یا حل مسئله یا فرصتها در بازار انجام می گیرد. اسلاید 4 فعالیتهای اصلی در بازار یابی ( تجزیه و تحلیل محیط و تحقیقات بازار یابی ) اسلاید 5 آمیخته بازاریابی جزء مدل سیستم بازار یابی می باشد و خرجی از متغیرهای مستقل ، که متغیرهای قاب ...