تحقیق یاب

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

تحقیق یاب

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

پاورپوینت نظریه استفاده و خشنودی وشبکه های اجتماعی مجازی

پاورپوینت نظریه استفاده و خشنودی وشبکه های اجتماعی مجازی   14اسلاید معرفی نظریه استفاده و خشنودی žوقتی از خودمان می پرسیم مردم از رسانه ها چه استفاده ای می کنند، خود به خود به سمت رویکرد استفاده و خشنودی کشانده می شویم. کاتز معتقد است که مخاطب محتوای رسانه را انتخاب می کند و توانایی مخاطب بیش از آن است که قبلاً تصور می شده است. او با اینگونه مفهوم سازی مخاطب، نظریه استفاده و خشنودی را مطرح کرد. این نظر امروزه پس از گذشت حدود نیم قرن هنوز هم طرفداران و مخالفان زیادی دارد.   žنظریه ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.