![](http://maghaletop.sellfile.ir/prod-images/2041056.jpg)
پاورپوینت نظریه استفاده و خشنودی وشبکه های اجتماعی مجازی 14اسلاید معرفی نظریه استفاده و خشنودی وقتی از خودمان می پرسیم مردم از رسانه ها چه استفاده ای می کنند، خود به خود به سمت رویکرد استفاده و خشنودی کشانده می شویم. کاتز معتقد است که مخاطب محتوای رسانه را انتخاب می کند و توانایی مخاطب بیش از آن است که قبلاً تصور می شده است. او با اینگونه مفهوم سازی مخاطب، نظریه استفاده و خشنودی را مطرح کرد. این نظر امروزه پس از گذشت حدود نیم قرن هنوز هم طرفداران و مخالفان زیادی دارد. نظریه ...