
فهرست عناوین: بخش اول: جایگاه انسان در قرآن ضرورت تکریم ارباب رجوع تکریم ارباب رجوع نوعی مدیریت اسلامی وحدت در اهداف عدالت در رفتار صداقت در گفتار مدیریت مستمر نتیجه نهائی بخش دوم: مقدمه پیشنهاد طرح اهداف طرح تکریم ارباب رجوع مبانی اعتقادی طرح تکریم ارباب رجوع مفهوم تکریم تعریف ارباب رجوع – تعریف مشتری انواع ارباب رجوع * از نظر نوع مراجعه * از نظر سطح رضایتمندی * از نظر ویژگی های شخصیتی اهمیت ارباب رجوع – اهمیت مشتری انواع نگرش به مشتری جلب رضای ...