![](http://pazhooheshsara.sellfile.ir/prod-images/2008925.jpg)
اندازه گیری عملکرد با گذشت زمان روزبهروز بهصورت وسیعتری مورد توجه قرار میگیرد. بنابراین شناخت عوامل تأثیرگذار بر عملکرد از اهمیت خاصی برخوردار میباشد. این پژوهش بر آن است که رابطه نوآوری سازمانی و عملکرد کسبوکار را از طریق قابلیتهای یادگیری سازمانی بسنجد. نتایج حاصل از بررسی الگوی موردنظر نشان داد نوآوری سازمانی و عملکرد کسبوکار رابطه مثبت و معنادار دارد و در پنج فرضیه فرعی رابطه هریک از پنج متغیر نوآوری و عملکرد کسبوکار سنجیده شد و مشخص گردید نوآوری محصول و نوآوری بازاریابی و نوآوری خدمات را ...