چکیده مشکلات مربوط به استفاده موفقیت آمیز CRM اجتماعی در شرکت بسیار ضعیف مورد بررسی قرار گرفته است و CRM اجتماعی در عمل به صورت ضعیف در حوزه ی مدیریت بازاریابی استفاده شده است. اغلب مدیران روش ها و معیارهای جدید ارزیابی اجرای CRM اجتماعی را نمی دانند. هدف این مقاله ایجاد سیستمی برای استفاده موفقیت آمیز CRM اجتماعی در کمپانی ها بر اساس تجزیه و تحلیل دقیق منابع و تحقیقات انجام شده می باشد. در این راه رویکردهای نوآورانه برای بازارایابی رابطه ای (e-CRM، CRM اجتماعی و ...) و کاربرد آنها در شرایط شرک ...