چکیده 1 مقدمه 2 ۱ . خرید سازمانی 2 ۱. مشخصات اصلی خریدهای سازمانی 3 ۱. ابعاد چهارگانه وظیفه خرید سازمانی 4 ۱ . اهداف خریداران سازمانی 4 فرایند خرید سازمانی 5 نقش های هفت گانه در فرایند خرید سازمانی 7 ۲ . واحد تصمیم گیری خرید و چرخه عمر محصول 8 ۵. روش های انجام تدارکات دولتی 11 ۶ . انواع مدل های خرید سازمانی 12 الگوی خریدهای دولتی 14 الگوی تعاملی خرید 17 ۷. تشریح الگوی مدیریت تأمین و خرید 21 راهکار کلی سازمان 21 تجزیه و تحلیل منبع یابی راهبردی 22 ۸. اخلاقیات در خریدهای سازمانی 24 جمع بندی و ملاحظ ...