مقدمه امروزه سازمانها وشرکتهای موفق و کار آمد با توجه به تغییرات سریع تکنولوژیکی و جهانی شدن و افزایش رقابت، بیشتر حول محور مشتری مداری تمرکز یافته اند . چه اینکه دوران سلطه بر مشتری به پایان رسیده و موفقیت سازمانها و شرکتها در گرو جلب رضایت مشتری و بکار گیری اصول مشتری مداری است تا به واسطه آن بتواند با استفاده خواسته و نظرات مشتریان جهت بهبود کیفیت قدم بر دارد، و خدماتی ارائه نماید که رضایت مشتریان خود را فراهم نماید. در این راستا، شرکتهای آب وفاضلاب تمهیدات فراوان و تلاشهای گستردهای برا ...