تحقیق یاب

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

تحقیق یاب

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

مقاله بررسی برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بانک صادرات ایران

این محصول در قالب ورد و قابل ویرایش در 171 صفحه می باشد. فهرست مطالب فصل اول :کلیات تحقیق مقدمه ...................................... 2 مساله اصلی تحقیق ............................ 3 1-3 تشریح و بیان موضوع ....................... 4 1-4 ضرورت انجام تحقیق........................... 4 1-5 مدل تحقیق..........................5 1-6 فرضیات تحقیق .............................. 6 1-7 اهداف اساسی از انجام تحقیق ................. 6 1-8 قلمرو انجام تحقیق .......................... 6 1-9 تعریف واژ ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.